29.07.2021 - Księgowy
OGŁOSZENIE O NABORZE NA STANOWISKO PRACY
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Uhowie ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze – Księgowy
I. Nazwa i adres jednostki:
Dom Pomocy Społecznej w Uhowie, ul. Surażska 67,18-100 Łapy
II. Określenie stanowiska
Księgowy – 1 etat
III. Wymagania niezbędne kandydata:
- posiada obywatelstwo polskie,
Poza obywatelami polskimi na stanowisko księgowego mogą ubiegać się:
- obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego może zostać zatrudniona na stanowisku, na którym wykonywana praca nie polega na bezpośrednim lub pośrednim udziale w wykonywaniu władzy publicznej i funkcji mających na celu ochronę generalnych interesów państwa, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie
- w przypadku wykształcenia średniego minimum 2-letni staż pracy
IV. Wymagania dodatkowe
- Dobra znajomość przepisów prawa w zakresie administracji samorządowej oraz innych przepisów stosowanych w jednostce, związanych z nałożonymi zadaniami ustawowymi, a w szczególności ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie Domu Pomocy Społecznej w Uhowie, w szczególności instrukcji kancelaryjnej dla Domu, Regulaminu Organizacyjnego Domu Pomocy Społecznej w Uhowie.
- Znajomość zagadnień rachunkowości budżetowej, przepisów podatkowych, płacowych oraz przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych, prawa pracy.
- Umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym w programach księgowych, sprawozdawczych, bankowych, znajomość programu PŁATNIK,
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- Odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań,
- Umiejętności analityczne, samodzielność, odpowiedzialność i rzetelność,
- Mile widziane wykształcenie w zakresie rachunkowości lub finansów, doświadczenie zawodowe w zakresie księgowości budżetowej,
- Preferowany staż pracy w jednostkach organizacyjnych pomocy społecznej,
V. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Wykonywanie czynności zgodnie z ustawą o rachunkowości, ustawą o finansach publicznych, ustawą o pomocy społecznej,
- Sporządzanie list płac wynagrodzeń pracowników oraz zasiłków ZUS,
- Prowadzenie analityki do płac i zasiłków oraz dokumentacji z tym związanej: kart wynagrodzeń, kart zasiłkowych i innych,
- Naliczanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej właściwego naliczania podatku dochodowego i terminowe jego odprowadzanie z właściwą adnotacja na rachunkach,
- Naliczanie i prowadzenie dokumentacji składek ZUS od wynagrodzeń i terminowe ich odprowadzanie oraz rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS, terminowe sporządzanie deklaracji ZUS i poleceń przelewów składek do ZUS oraz podatku do US,
- Naliczanie i dokonywanie wypłat z ZFŚS,
- Przygotowanie faktur, rachunków i innych dowodów źródłowych /sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym/ do opłacenia przelewem oraz do podjęcia gotówki z banku,
- Sporządzanie wszystkich przelewów i wysyłanie drogą elektroniczną,
- Bieżące i terminowe opracowywanie sprawozdań z zakresu płac i wykonywanych analityk,
- Prowadzenie ksiąg inwentarzowych: środków trwałych, pozostałych środków trwałych w użytkowaniu, wartości niematerialnych i prawnych, zbiorów bibliotecznych oraz sporządzanie rocznego sprawozdania ze środków trwałych,
- Dokonywanie wyceny środków trwałych, naliczanie umorzeń środków trwałych, rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie oraz wycena kasacji,
- Przygotowywanie i przekazywanie dokumentów z księgowości do archiwum.
VI. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
- Praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
- Praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- Godziny pracy: poniedziałek – piątek 7.00 – 15.00,
- Praca na I piętrze, w budynku nie posiadającym windy.
VII. Wymagane dokumenty i oświadczenia.
- życiorys (CV) – własnoręcznie podpisany przez kandydata
- list motywacyjny - własnoręcznie podpisany przez kandydata,
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie – potwierdzonych klauzulą „ za zgodność z oryginałem” oraz zawierających datę i własnoręczny, czytelny podpis kandydata,
- kopie dokumentów potwierdzających staż pracy – w przypadku wykształcenia średniego (poświadczonych klauzulą „ za zgodność z oryginałem” oraz zawierających datę i własnoręczny, czytelny podpis kandydata),
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- ewentualne referencje i opinie lub oświadczenie, iż kandydat cieszy się nieposzlakowaną opinią.
VIII. Dane osobowe - klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODO informuję, iż:
1) Administratorem Państwa danych osobowych jest:
Dom Pomocy Społecznej w Uhowie, reprezentowany przez Martę Pasiekę, ul. Surażska 67 18-100 Łapy
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych, w następujący sposób:
- adres poczty elektronicznej: m.falkowski@st.bialystok.wrotapodlasia.pl
- nr telefonu 85 740-39-97
- pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
4) Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów kodeksu pracy (art. 221 Kodeksu pracy) oraz na podstawie Art. 6, ust 1, lit b RODO, jako dane niezbędne do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz na podstawie zgody z Art. 6, ust 1, lit a RODO
5) Odbiorcą danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie prawa.
6) Dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 36 miesięcy.
7) Mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, do usunięcia danych osobowych, do cofnięcia zgody w każdym czasie, gdy przetwarzamy Państwa dane na podstawie udzielonej zgody, prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO.
8) Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest.dobrowolne.
IX. Miejsce i termin składania dokumentów
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach, z podanym imieniem, nazwiskiem, adresem zwrotnym osobiście w siedzibie Domu Pomocy Społecznej w Uhowie ul. Surażska 67 pokój nr 23 lub pocztą na.adres: Dom Pomocy Społecznej w Uhowie ul. Surażska 67 18 – 100 Łapy z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko Księgowego” w terminie do dnia 9 sierpnia 2021 roku (liczy się data.stempla pocztowego). Aplikacje, które wpłyną do Domu Pomocy Społecznej po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej http://bip.dpsu.st.bialystok.wrotapodlasia.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w Domu Pomocy Społecznej w Uhowie ul. Surażska 67.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej) powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282). Wszystkie kopie wymaganych dokumentów aplikacyjnych powinny być opatrzone klauzulą: „za zgodność z oryginałem” oraz zawierać datę i własnoręczny, czytelny podpis kandydata.
Uhowo, dn. 29.07.2021 r.
Marta Pasieka
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Uhowie
Metryka strony